slide show

Wildflower by kenza - bildspecial











Gick in på en affär i stockholm, mixage tror jag den hette.. ligger vid drottninggatan om jag inte minns fel som sålde kenzas skor för halva priset (400:- kostade sandalerna) så jag tyckte jag var tvungen att slå till! var ju tvungen att ha världens snyggaste skor.. kollade på dom förut när dom kostade 800:- men det kändes inte riktigt värt det men när det var rea så kunde jag inte låta bli! dock så har den ena rosa sulan en annan nyans och några runda pluppar har börjat lossna och jag har använt dom 1 gång men det är de värt ändå..

Nu är jag ägare av kanske mina snyggaste skor nånsin.. lätt mina favoritskor ♥

hiss/diss? :)
jenny

sv : okej jag har lagt till dig nu :) säg till när du lagt till mig

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Dom är så snygga :)



SV; Så lite så :D

Linda

Snygga skor :) skulle lätt kunna köpa ett par sånna :)



Sv; aa visst är den :)

jenny

okej ;D riktigt coola skor måste jag säga:)

Julia

Grymt snygga :D

Linda

Sv; det är bara bra med mig :) själv då+ :)

sofija arvidsson

As snygga verkligen!!:D

Baby-S

å fina! :D

Linda

Sv; okej skönt att höra :)

Elin

Sv: ja jättebra!

riktigt snygga!

ToveSteinwall

sv: Jo men de e toppen, rätt mörbultad i kroppen men annars så ;)

Kajsa

Svar: ja, han är lite små söt allt ;D

Malin

sv: Det är bara bra :) sj ?

mimmi :d

sv: ja, själv?

skorna va skit snygga ;d

JOHANNA .

GRYMT SNYGGA :)



Haft en bra kväll?

julia

sv: visst är dem! den första är en av mina favoriter också ;)

godnatt

Sara

SV: yess det är bra sj? :)

Erika

Dem skorna som hon har gjort är riktigt awesome!

Stor hiss! :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Jaa :D

Göra något kul imorgon? :)

Thilda

jätte fina :)

E - The blog of hiphop & r'n'b

Sjukt snygga skor!

Erika

Åh, lossnar det ändå redan. Är det bra kalité? :)

Linda

Sv; ska åka och bada med två kompisar :)

JOHANNA .

SV; Yes det har jag :)

Sara

hiss :)

Kul att du gillar mina bilder, tack ska du ha.. Nu har jag lagt upp bilder som jag tagit på killens dotter tidigare idag, ta dig en titt och säg gärna vad du tycker =)



Vad gör du nu då ?

nora

allt bra annars? (=

mimmi :d

sv: hihi ja :D

Baby-S

sv; jag vill ha kenza's högklackar :o

Erika

Sv: Hehe, okej! :)

janine

haha ja precis :D

& du har också shoppat ser jag !

(Y)



Okej, jo jag gör detsamma typ,

fast börjar bli dags att dra mig mot sängen nu (:

Anonym

ja faktiskt :d

Sandra

Sv: Ja, det är ju priset som är nackdelen :(

Jessi Fox

vilken dålig kvalité det verkade vara... hade jag varit du hade jag gått tillbaka och krävt ett par nya skor. ska absolut inte gå sönder efter bara en användning.

mimmi :d

skulle du kunna ge något bra låtförslag ? :D

Leia

åh vilka snygga!

Sara

SV: var dom inte dyra? :O

Tvillingen therese

åh vad snygga dom var!

mimmi :d

sv: rnb :d

tack !

Balida

Fin blogg :) Godnatt Hoppas du haft en bra dag!

Baby-S

sv: hih! dem är fina :D

Balida

Tack :) Riktigt snygga skor måste jag tillägga

Baby-S

får åka till gbg o shoppa o se om dem har hennes skor ädr :D

Baby-S

sv: hih :D

kenza verkar ha ett toppen film. en bra pojkvän, festar typ engång i veckan.. reser mycket.. har bra jobb med bra lön o ett underbart utseénde :o

nicole

sv: fint här med :)



vad har du för dig nu då?

/Shoppaholly

pinja

snygga!

Cicci

här kommer tips på två sidor som gör att du får fler besökare på din blogg :D



http://blogstart.se/ref/475



eller



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=ceciliadecker

Caroline

åh, jag har funderat på att köpa de där i svart, de är riktigt snygga faktiskt!

Jessi Fox

ååååh jag hajar... bor du långt ifrån stockholm? ja menar.. resan kanske kostar mer hit än vad skorna kostade ;D

VAPENFEST. /elin

SVAR jag ska åka hem till mamma och sedan umgås med ett par kompisar ikväll! Du då? :)



Fina skor!

Emma

fan va snygga :o

Anonym

jag älskar den sljortan ! ÄLSKA SKORNA !

AB PW

jag är ett stort fan av den skjortan. ÄLSKA SKORNA ! :D

Julia

Sv: gött att du fick dem för halva priset!

S

Hiss, skitsnygga!

Natthakan

Snygga! :D



Sv: Ja, det är de. ^^

Mikaela

Tack :D

Åh dom skorna är så snygga!

Emma

sv: Hihi :)<3

Malin

Snygga men trist att det later som att kvaliten inte var den basta.

Yasmin

ska til egypten :D

ida myrin ♥

åååååh, vill ha :o

meliie♥

grymt fina :O ;D

Nathalie

snygga:D jag har friday night party eller vad dom nu heter^^

♫♪ Sandra T

grymt snygga skor!

ISA

Coola!



Kika gärna in och säg vad du tycker om min dagens outfit. KRAM!

ronja

SKITSNYGGA! är skitavundsjuk o:

LISOU

Dom är ju galet snygga!

Hittade en internet sida där man kunde beställa dom för 399kr, men ja, vet inte om jag ska slå till..haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: