slide show

Vi ses i västerås !









Hehe..

T-shirt - gina tricot
sjal/halsduk - gina tricot
jeansleggings - vila (första gången på länge som jag inte har shorts på mig.. funderar på att byta till det ändå hihi..)

Nu måste jag fortsätta packa, har slängt massa saker på sängen men har inte orkat lägga det i väskan än ;D
sandra

sv:yäs :D

pauline♥

enkel o fin outfit(:

Maria

Ha det så skoj i Västerås!



sv: Ja precis. Man blir fattig på kuppen :P

ronja

haha visst är han ;D

'm ♥

hihi, visst e de :)

Amanda

Tack detsamma :D<3

Kristin - Mouzieephoto

Och en himla masa hår ;)

sandra

Hallå där :D Vakna precis! Allt bra?

Anonym

visst är det, snygga kläder du har då! :D

sofen *foto-vardag*

SV: Japp så är det! Snygg outfit! ^^

pauline♥

vad ska du göra i västerås?(:

älskar tröjan! :)

becca

Frågestund i min blogg. Fråga något! :)

Ingrid

vad kul att du tyckte till om bakningen :) få ta och handla hem ingredienser imorgon tror jag! Lägger såklart ut bilder och så på det jag bakade :)



hoppas du har en bra dag!

Julia

Nice outfit :) Jag vill också kunna gå med sån randig tröja men tycker inte det passar mig så bra när jag väl har på mig det. :P

pinja

fin outfit :)

eveline

hejhej, har frågestund på min blogg, skulle va as kul om du kanske ville slänga in någon fråga som du undrar om mig? kram :D:D

elina

härligt! :)

nej, inte mke här, ska nog snart packa ur väskan :)

clara

sv; åh tack ;D

lina

jättesnyggt :)

ronja

fint :)

Eliin♥

Vad händer ? :D

Nicole Sanzetth

Fin outfit =) Have fun!

Jessi Fox

snyggt! jag hade ett par liknande leggings förut som gick sönder efter en hård utekväll. saknar färgen som fan!

Erika

Snyggt:)

Claudia

hej hej, allt bra idag? :)

Frida

Ja de hade jag verkligen!:)

SANDRA

Svar: Har inte kunnat svara förrän nu, men jag har varit hos en kompis och lämnat presenter. Själv? :)

Anonym

jätte fin stil!

besök gärna min blogg!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: