slide show

Ut i solen

Nu ska jag bara sätta på mig ett slappt linne och smörja in mig sen ska jag ut i solen! det blåser lite idag men det är bara skönt :)



Gårdagens outfit, allt kommer från h&m ;)
caroline

ja de variktgit gott, jordgubbar e favoriten på sommaren:)

snygg outfit!

nicole

sv:visst va den :)



/Shoppaholly

jonna

svar: tack så mycket! snygga kläder :)

xxxxs

Fin blogg! <333

Zeinabkhamis

snygg outfit!

Anonym

vad heter dem :D

hana

tack :)

yasmine modell fru och mamma

ja verkligen. ska nog ta en strut glass och sätta mig ute och njuta av solen. kraaam

Anonym

ååh vaad söta namn :D

Anni

Sv: Ja verkligen, måste funderar på de där om jag ska köpa en blå också.

nicole

snygg outfit:)

tyck gärna till om min



/Shoppaholly

Anonym

vad gör du då gumman :d

Anonym

vänar på att en kompis ska sluta jobba _D

Anonym

det får man hoppas :D

Leia ♥

Ja, visst är det! :)

Anonym

hner i sommar? :D

Anonym

vad kul :D jag ska tälta :D

fridafridafrida

www.baraffrida.blogg.se

f r å g e s t u n d !

fråga exakt vad du vill! :)

steph

tack du! =) .. jag tycker själv väldigt mycket om den.. :D ..

DENISE

vad händer hos dig idag?:) kram!

steph

det där linnet gillade jag ! jättesnyggt!

Nathalie

gillar linnet!

Malin

Snyggt linne =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: