slide show

TOPSHOP







Bloggade om den här tröjan för ett tag sen och hoppades verkligen på att den skulle följa med hem.. och ja, nu hänger den i min garderob! lätt värd de 400 kronorna jag fick betala för den! så snygg! =)

mer shoppingbilder bilder kommer!
linn

jag tyckte den var super bra!

felicia

sv: tack sötis! :)

Nathalie

tack snygging!

Lara ^^

Sv: Tack för tipset! :D

meliie♥

jo det är bara bra dd :)?

Julia svärd - jusv.blogg.se

Hejdu! :)

allt bra idag?

kram!<3

Lara ^^

Snygg tröja, btw! :)

Sv: Yap, allt bra här, du? :)

Sannie

Jaa verkligen! tråkigt att topshop ska vara så dyrt :;/

fanny

sv: jaa, riktigt fina är de!:)

Sannie

TACK! :D

de skulle vara som h&m (A) då hade jag vart lycklig. haha.. då hade många haft råd!

Thilda

det funkar.. dd?

Lara ^^

Sv: Kunde tänka mig det eftersom den ser så mysig ut! :D

fanny

sv: jaa, det är bra:) själv?

Julia svärd - jusv.blogg.se

härligt!

det är bra här med,

händer ikv?>3

LISOU

låter bra de :)



snygg tröja!

Anonym

vad bra :)

LISOU

det är bara bra :)

hur är det med dig?

felicia

snyggtröjja :D , allt bra med dig ?

Anonym

snygg tröja btw :)

Anonym

Hej! Det skulle vara guldvärt om du röstade på min sko här:



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=b64Ivnq654AuvZR8yluHM3ly1iop4TSUMKa6xE1p8yZtOpoAQYFa



Skulle bli super glad om du gav mig 5 stjärnor!

Länken finns även på min blogg :D

felicia

sv : jodå det är bara bra med mig också :D

julia

åh va skön den ser ut! snygg :)

Anonym

Men klockan var inte så dyr =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: