slide show

Summerpics

Här kommer lite sommarbilder som jag tog nån dag innan jag åkte till sthlm.. =)









sandra

fina bilder :D

ELINA

Oki :)



Fina bilder :)

Malin

SV; Detsamma :) vilka fina bilder!

emelie -

Det är bra med mig också! :D

lena

tack :)

Vad du är bra på att fotografera :O

Emma-FOTOBLOGG

Okej,jag ska klä på mig!:)<3

ELINA

Så lite så :)

sandra

sv: varsågod :D

Kajsa

Svar: Gullig du är. :)

Du gör mig glad!

elin

SV: haha okej :)

tack för den snälla feed backen :)

angelica

grymt fina bilder!

MYMiC

Fräna bilder :D



Ja, dom väger ingenting! :D Hur sköna som helst ^_^/

louise

SV: okej :D:D

Emma-FOTOBLOGG

Händer idag?:)

E M A . W O R L D

tackar :D

snygga bilder!

MYMiC

Ja verkligen :D

claudia

fina bilder :)!

Elin

Tack så mycket! Detsamma!

louise

sv:=D

händer ikväll?

Josefine

supergott ;)

ToveSteinwall

sv: =) Fina bilder! :P

sandra

sv: görs nudå ?:D

julia

fina sommarbilder :)



sv: hehe okej, idag ska jag packa, vara med pojkvännen en stund och sen ut till pappa och klippa gräsmattan! ;D

Emelie

Sv: men eller hur!;) btw, skitfina bilder verkligen!

Emelie

Sv: men eller hur!;) btw, skitfina bilder verkligen!

julia

sv: ja det tycker jag ;)

ha en bra fredag!

E M A . W O R L D

vad gör du?:)

sandra

sv. ska strax åka iväg :D

ebbaho

Tackar!:)

louise

sv: okej!

gå på stan här i göteborg , sen ska vi kolla på p!nk

Emily

sv: tack! gillar dina bilder med :)

angelica

sv så lite så! :)

vickan

sv: tack!

fina bilder:)

ida

svar: faaan va kast! :s

Shiko

Fin fina bilder. ;)

ebbaho

hihi:)

elin

SV: haha okej :D

ida

vad har du för mobil nu då? :)

Beccaamanda

hej hej, ville bara säga att svaren på frågestunden ligger ute nu :D

vad ska du göra idag då? :)

ebbaho

Gjort i sommar då:)?

ja dom är grymt snygga :)

härliga bilder!

Alexa

Fina bilder !

vickan

händer idag då?:D

A.C

godmorgon:)



Sovit gott med dig?:)

Fredag idag, jippie^^ vad händer hos dig då?:D

festar?:P

LOWA - En musikblogg

SV: tack så mycket! :)

Vad hittar du på idag då? :)

Elina

Japp =) sjukt billigt =)

Elina

Japp =) sjukt billigt =)

fia

fina bilder ;)

Denise Dennan Linderoth

Fina bilder!

sandra

jättefina bilder!

Giz

jätte vackra bilder du fotat:D

Jessika

Fina bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: