slide show

Shoppa loss



Jag vet att jag har mycket kläder men det känns ändå väldigt tomt i garderoben.. har typ tröttnat på alla mina kläder så i stockholm måste jag verkligen shoppa loss, haha! ;)

josefine

ja :D

Christine

Skit snygg jumpsuit!

JENNSANS mode

fint!

pinja

jättefin header! :)

MyzaaN

haha ibland kan jag vara smart ;D

Sabine

så fina saker :D

Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Fredrika

Snyggt :) Känner igen mig haha :)

Hannish (A)Live in Toronto

ååååh fint!

Maja

sv, tack!

älskar volanglinnet! den vita blusen hänger redan hemma i garderoben x)

Michelle

snyggt, svalt och somrigt! :) kram!

Lauren Graham

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: