slide show

Parkhäng









Jag och emelie satte oss i parken och åt donkenmat, jag drack jordgubbsmilkshake ♥ asgott.
My

gottis

A:L

:) <3

Moa

ää den bra??<3

Alexaandra!

Ja de tyckte jag med! :)

Hur är allt med dig? :)

m

sv; ah hehe =)

Nathalie

finalisterna är nu uppe:D se om det blev du!

FRIDA HJÄRTA KEVIN

åh, vad gott!



SV; Naw, tack så mycket ! :D

emelie larsson

gud vilken fin blogg

snygga bilder:)

kramkram

josefine

jadå :D

Emelie

Tack ;D

pinja

fiina bilder(:

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och kolla om det blev du! :D

claudia

sv: tack!

donken är gott! :D

Erika

Mysigt:)

Jessi Fox - Tävling hos mig!!

asså vafan har itne jag nice väder för och kan göra sånt där? såååååååååååå mysigt!

SARASTiLLE

ja verkligen supersnygg! :)

Sofie

Sv: hehe okej, här har de regnat så ja har mest suttit inne och myst med en kopp kaffe :) kram

hanna

jupp, har du nån favoritblogg? =)

Emmababyyyyy

sv: så följer dig nu :D

Rebecca

sv: Okej. Sitter och kollat på one tree hill. Allt bra ? =)

Tonymerete

Very resourceful, thank you dave


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: