slide show

N e l l y

Fick ju ett paket från nelly igår som jag tänkte visa nu..





Man fick en skopåse på köpet när man köpte skor från nelly shoes



Snyggaste skorna ever? kan inte bestämma mig för om jag gillar kenza sandalerna eller de här marble mest, hihi









Mjukisdress från märket
b.young

Det bästa av allt var att skorna endast kostade 39:- sjukt bra pris ju. (rabattkod + rea, kostade 299:- från början, nu 89:- fast dom är slutsålda)
m

sv; aha okej låter kul ;)

m

nej jag gör inte så mkt hehe =)

sandra

sv: ja :D

Anonym

sv: nä det e ju sant ;)

Frida pygmeisk

Wow, kanonfina skor!

Moa

Tack detsamma!<3

foto Bymalla

jo det är bara bra med mej, va gör dudå?

Johanna

älskar heelsen:)

Josefine

sv: Jo allt är bra med mig också:)

Soffi

SV: Ja, det var riktigt läskigt!

Anonym

sv: vad har du för planer till helgen :)?

sandra

fina grejs fårn nelly :D

Linn

Hej !



fin blogg, allt bra? =)

sara

Gud vad läckra skor! :D

Fick också paket därifrån igår och ett till idag :D

Julia

sv; vart tycker du dom har bäst kvalité? :D

Moa

skona var skitsnygga!<3

synd att dom är slutsålda :(

nicole

sv: den va riktigt mysig :)

ooh snygga skor!



haft en fin dag?

/Shoppaholly

FlizanLizan

Hellu



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

Lisa

sv: Tack så jättemycket! :)

MEvie♥

skit snygga skor!

vad händer ikväll då?=9

Eleonore

Gisses vilket kap du gjorde, riktigt snygga skor!

maria

okej, tyvärr har jag inte tillräckligt med plats till alla mina tidningar hehe :P

foto Bymalla

samma här, följa varandra på bloglovin?

JULIA [mode]

skorna var jättesnygga!:D

C ♥

Riktigt snygga skor du köpt! har likadana fast skinn!

Sv: Ja den luktar supergott. allt bra annars? :)

Anonym

sv: ingenting bestämt :)

Micaela

Sv; Tack så mycket :) Lovar, dem e superbra (yy)

who the fuck is

Grymt snygga skor!! allt bra?

Rebecca

Riktigt sygga skor!



sv: Jo, jag gillar dem också (: Vad görs?

maria

tack :)



haha okej :P

ELINA

Snygga skor :)

pinja

snygga skor! dendär mjukisdressen ser skön ut (:

alice

fina skor :)

pauline♥

härlig mysdress(:

Cindy Åkesson

Snygga skor! Jag har också fått hem ett par likadana :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: