slide show

Mjukisdressar i sthlm ?

Åker ju till sthlm nästa vecka och är ute efter en mjukisdress (i velour då) så om det är nån som vet vart man kan få tag på såna i stan så let me know! =)



Typ en sån här är jag ute efter
Maja

tack så mycket!

ohh ska du till Stockholm? :) ♥

Ellenor

sv. oja fy och blä!



mysig dressen ser ut

S E V D A Y E T I S-sevdas.blogg.se

sv: tack :D

Charlie

sv: haha njee inte så jättebra :D

Maja

Jag älskar stockholm! :)

Love ~

Hejsan!

Nu har jag veckans blogg på bloggen, har du lust att vara med?

Kika gärna in, skulle vara riktigt trevligt om du hade lust att vara med!

/ Ha en jätte bra kväll :)

BBARAAELIN

sv: okej!:)

allt bra med dig?:)

malin

TÄVLA I MIN BLOGG OM ETT VACKERT HALSBAND SPONSRAT AV ULRIKAS SMYCKEN

Maja

jaa! Min kille bor där :(

becca

riktigt mysigt att ha :)

Malin ∫ Love is forever ♥

tack så mycket :)

Girly

Söt den var:)

Hello Kitty smakade hallon

MyzaaN

hej :) för ett tag sen var jag med i en tävling om snyggaste design, alla som röstade på mig skulle få en länk.... nu ligger din länk uppe här : http://myzaans.se/2010/july/lankar-presentkort.html



eftersom jag vann & vill tacka er lite extra lottar jag ut ett presenkort på 300 kr till en av er som röstade.. bara skicka en kommentar i det inlägget att du vill ha det...mer info står i inlägget..Tack igen :D KRAM

Sabine

NK?

H&M?

BIKBOK? kanske..

Anonym

godmorgon på dig, hoppas att du får en bra dag!:)

kika gärna in på min blogg och svara på " löshår eller inte " tack i förväg. kram

ida

sv: Ja, jag köpte rosa, skit nice :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: