slide show

H&M höst 2010

Har bläddrat igenom h&m's höstkatalog nu och hittade massor med fint.. kommer nog bli en beställning där igen! hihi..

idah

Beror på.. Själv hatar jag mina naturliga lockar :p

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hittade också massa fint i katalogen! :)



SV; Håller med :D

Tina

Jo det är bara bra med mig :)



Haft en bra helg?



Kramis.

Tina

Jo jag har haft en härlig helg. Fast idag hade det gärna fått vara lite finare väder, men annars har den varot bra.



Kramis.

felicia

Hej! Fin blogg :)

michaela

Vill du hjälpa mig välja header? =)

Emily

Ska också beställa lite höstnyheter fr h&m :)

har du haft en bra helg?

FILIPPA.

hej! Det skulle betyda jätte mycket om du ville rösta på min bild. Klicka på denna länken: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7591

TACK PÅ FÖRHAND!

Vill du inte ha reklam ber jag om ursäkt :)

Kraam!!

Elin

Svar: Mm :)

Cissi

Fin blogg! :)

JB

Näääääääää, är det sant????

Johanna

Man kan ju bara inte låta bli =P

pauline♥

åh de har fått hem en massa höstfint:)



Frida

Ja verkligen! :D

Har du haft en trevlig helg??

F E L I C I A *

sv; hihi ja :)

moa

sv; aa underbart! :D

ayaah ♥- Sweet 17!

Händer imorn?:D

Madde<33

Tack=)

För kommenteraren om basebollsjackan=)

Hoppas att du fortsätter att läsa min blogg:D

LOWA - En musikblogg

Kika gärna in och säg vad du tycker om smakprovet.

Hoppas du har haft en bra dag!

idah

haha va? :O

Kristin - Mouzieephoto

Det ska jag med shoppa loss i.. måste ju uppdatera garderoben så man kan göra lite nyra fotosessioner i läckra kreaktioner..

FIONA - en ointressant vardag

det är bra med h&m :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: