slide show

Godnatt

Har precis kollat på the x-effect (är det bara jag som tycker att det är väldigt fejkat?) och disaster date.. nu ska jag nog krypa ner under täcket (lite tidigt kanske.. hehe) och lyssna på lite musik.. godnatt! ♥



Jag i cypern för 1,5 år sen typ.. vill utomlands nuuu.. trött på det här skitvädret, haha

(svarar och publicerar era kommentarer imorgon, just nu är jag för trött.. hihi)
FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och kolla om det blev du! :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och kolla om det blev du! :D

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: ja :D!

MissCM

sv: yes :)



jag vill också utomlands.. man blir deprimerad av vädret som vi har nu =/

amilia

The x-effect är så jäävla fejk. jag blir så trött på det.

Nicole Sanzetth

Sv:

Jag tänkte strax gå och lägga mig =) Snygg modell på solisarna!

Julia ♥

härlig bild! :D

kram

Evelina

ja det är en väldigt bra låt tycker jag med =)Jag skulle inte heller ha något emot att åka utomlands nu asså =)



kramar

Nabil

X-effect är uppenbart ganska fejk.

Fotograf Annelie Malmgren

hejhej :D

allt bra med dig idag?

Josephine

sv: jaha okej :P samma. vad händer idag då?

Linda - ndaiL

Gomorron!



Allt bra?

Jessi Fox

håller med dig.. jävla skitväder! min första semesterdag och så ser det ut så här... fyfan!

marcus

Sv; samam här =) har du haft en bra helg?

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Haha eller hur :O

Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt idag? njuter du av solen? (om ni har de vill säga:))

kram

Erika

Vill också utomlands:P

josefine

Kom in och kika in dagens ögongodis ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: