slide show

Face





Har för mig att nån har frågat vad jag använder för krämer och grejer till ansiktet så här får ni svaret: jag är (eller var kanske man ska säga, måste börja använda de varje kväll igen) väldigt noga med att tvätta ansiktet om kvällarna och då använder jag de här produkterna ovan för glansig hy.. köpte dom för flera månader sen så jag har väl inte direkt glansig hy just nu men dom är väldigt bra iallafall. peelingen använder jag en gång i veckan, huden blir väldigt mjuk efter den :)
sara

sv; tack <3

Natthakan

Fin blogg! :D

Anonym

smart:)

har du för dig då?

Anonym

tackar gumman :D

p i i i i n k p i e r c i n g ♥

Söt blogg ^^



svar: tack :D allt bra?

simone

riktigt bra stuffs där :d

simone

du är för charmig du :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: