slide show

Dagens

DAGENS LÅT: so big - iyaz ♥
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor och sov t-shirt.. hehe
DAGENS DUSCH: tidigare idag
DAGENS FRISYR: utsläppt och lite vågigt
DAGENS MAT: våfflor, muuums
DAGENS HÄNDELSE: eh.. när vi satt ute och grannmissen kom och jasmine fräste men vågade inte gå fram och nosa, haha fegis.. (kom inte på nån bättre händelse :p)
DAGENS PLANER: bara sitta inne och slappa framför tv:n typ, haha
DAGENS VILL HA: en utlandsresa
DAGENS SAKNAD: massor
DAGENS DROG: musiiiic
DAGENS TRÅKIGASTE: vädret :o
DAGENS KÖP: inget
DAGENS GODIS: inget, åt upp min kexchoklad igår, hihi 
DAGENS HUMÖR: trött, glad, flummig..
DAGENS SJUKA: inget
DAGENS KOMPLIMANG: haha nja.. shoppingkomplingmanger? :p
DAGENS SKRATT: många gånger, hehe
DAGENS BILRESA: inte åkt nånstans
DAGENS GRÅT: inte gråtit
DAGENS DRYCK: apelsinjuice
DAGENS LÄNGTAN: gran canaria
DAGENS SPAN: hmm.. kläder? hihi
DAGENS KÄNDISSPAN: inget ;)
DAGENS TELEFONSAMTAL: nepp
DAGENS PERSONER: familjen, hehe



Rolig bild.. hehe ;p
casa

jo allt är bra med mig! :)

Emelie

Okej härligt! Adda mig via bloglovin och skicka ett kommentar till mig sen så addar jag dig också :D



hoppas allt är bra!

kram

Emelie

svar: Okej härligt! Adda mig via bloglovin och skicka ett kommentar till mig sen så addar jag dig också :D



hoppas allt är bra!

kram

alize

fint hår! :)

Alvina

Sv; Jupp:]<3

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig sen när jag har lagt upp vinnaren :D

Carro

Härlig blogg du har!

Allt väl denna fredag kväll? :)

vickan

sv: m:)

mk

haha a, jätte fin blogg du har :)

fia

hihi fint:)

Emelie

svar: Kul !:) jag har lagt till dig också!

Allt bra annars ?



kram

elina

gör du? :)

Carro

Svar; Härligt! Jo, det är bara bra!

Emelie

svar: kul att höra :) Det är bara fint här!

Gjort idag då? :D



kram

elina

okejokej! :)

mk

vrsg,så hur mår du? (:

Nathalie

tack:D

pinja

okej.

fin bild :)

prettyjunkie

fin blogg :) allt bra med dig?

följa varan på bloglovin?

kramar

rebecca

söt blogg :)

Anonym

cool header :)

följa varann på bloglovin? :d

M

sv: de e bra (:

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Ja, visst är den :D

ronja

fin bild :)

Mli - Vinn Body Splash hos mig :)

intressant :)

Johanna

sv: Ja det är väl klart, synd bara att jag måste vänta med att äta dom ;)

Beatrice Jakobsson [foto]

tack :D

alize

vilket program har du gjort din header i ?:)

lisa najjar

sv: ja den är såå snygg ! :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och titta vem det var som vann :D

Adara - teckningar, foton, drömmar

Tack detsamma! :D

allt bra med dig?

alize

vadhar du för photoshop? har du köpt det?



du har laddat ner picasa va?

Beatrice Jakobsson [foto]

sv. så söt i lugg :P

alize

okej:D

marcus

Hej allt bra?

E M A . W O R L D

okej :D nja inte mkt alls:D

A.C



hoppas dagen har gått bra idag för din del:)

godnatt o sovgott^^

Anonym

härligt!

jo jag mår oxo bra,händer just nu då? :)

mk

aokej, jag gör typ ingenting äter godis haha ;p

Emma-FOTOBLOGG

Tack!:)

God natt och sov gott! ♥

E M A . W O R L D

hehe okej :D men om du måste välja någon av dom då?:D

ebbaho

Vad gör du då?:)

louise

sv: yes!:)

Sofiaaaaa

SV: håller med dej helt o hållet!

patricia

följ mig gärna via bloglovin :)

ToveSteinwall

sv: Vsg =)

Josephine

Hallå! Hur står det till? :)

sabina

Sv: gött de :) bara bra här också, nyss slutat jobbet. så ska la lägga mig snart. händer idag da? kram

LOWA - En musikblogg

God morgon! Hur är det idag? :)

LOWA - En musikblogg

God morgon! Hur är det idag? :)

Becca med C

Ställ några söta frågor i min frågestund? :) Jag skulle bli överlycklig om du gjorde det iaf.. Hihihi! Om du hatar såna här kommentarer, ber jag om ursäkt och det är bara för dig att radera. Nu drar jag till italien!! Kramisar :D

Josephine

visst? :) lite chanel inspirerade!

Nadja

Sv: Ja hon är söt :). Händer idag då? :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad fint hår du har! :)



SV; Jaa :D

alize

kan du länka till den sidan som du laddade ner picasa är du jääättegullig? 'a

Josefine

nice då :D

elin

SV: japp, det var kul ;D

Leia ♥

Kul med dagens lista :)

sara,

sv; jao det är ju en del fööölk ;D haha

elin

sv: Men eller hur ! jätte gott :P

casa

allt bra idag? :)

Emelie

svar: okej :) jag har solat!



Händer idag då?

kram

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Jaa :D

FANNY

Tack! Snygg header =) ha en fin dag ♥

prettyjunkie

sv; tack, härligt det är bara bra med mig lite trött bara.

nu har jag lagt till dig, säg till när du lagt till mig.

kramar

Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)<3

Ida Tallhed

Är du intresserad av en ny bloggdesign så gör jag snygga designer efter dina önskemål. Kontakta mig för mer info om priser, om du vill se nått jag gjort m.m



kontakta mig gör du enklast via min hemsida eller mejl.



MVH

http://idatallhed.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: