slide show

Dagens shoppingtips



Supersnygg skjorta från gina, blir snyggt till ett halsband med kedjor, leggings och vita converse!.. eller vad tror ni? ;)
Nadja

Sv: Hehe tackar :). Haft en bra dag såhär långt? :)

p i i i i n k p i e r c i n g ♥

svar: det är bra med mig också, ska du göra idag då? :)



Var gärna med i min lilla tävling där du och några fler kan vinna varsin länk :D

J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan dag men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig

MATHILDA ღ

SVAR Tack! :D

rebecka

snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: