slide show

Can't get enough



Har precis klickat hem det här från nelly.. är man född till en shopaholic så är man.. har köpt 4 par skor på knappt 1 vecka, hehe. fri frakt + rea + rabattkod + skopåse kan inte bli så mycket bättre, så passa på nu! =)

Sandra T svarar ♪

inte mycket vad jag vet,sj? (:

JOAKIM FORSBERG

sv: bilderna ifrån dockhuset? de skulle dom säkert, men dom är inte mina :)



tack!

Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)

LISOU

haha yes :)

Emma-FOTOBLOGG

Okej,samma här!;)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snygga skor!! :D



SV; okej :)

LISOU

haha, jag tycker att hon är riktigt vacker :)

Emma-FOTOBLOGG

Händer imorgon?:)<3

casandra.

pussar från Bert!

Emma-FOTOBLOGG

Okej,ska typ fota på Östesjö med pappa sen på kvällen/natten blir det att vara funktionär får midnattsloppet!:)<3

Gustav

Snygg som fan!

LISOU

hehe japp :)

Kajsa

Svar: tack du. :)

hanna

tack=)

Emma-FOTOBLOGG

Japp!:)<3

ida

jag har en sony ericsson W595 rosa :S

Emma-FOTOBLOGG

Gör du nu?:)

ida

svar. Neeej, men de är olika , ditt kanske går ut jätte fort för att du laddar mobilen när den har halva batteri tiden kvar, man ska bara ladda när de är rött eller var man säger ;)

fia

jätte sött :)

Julia

sv: Så lite så! Snygga skor :)

Ine Henriksen

Ha en riktigt fin kväll!

Kramar

Emma

sv: Hihi :)

Vad gör du då? <3<3

emelie -

Tack så mycket! :)

allt bra ?

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tack så jättemycket! :D



Okej, samma här! :)

MYMiC

Skor får man nog aldrig nog av! :D



Haha ja, att den är supersöt? Vill bara ha en liten miniatyr hemma att sitta och kolla på typ xD

Lisa

sv: ja visst har hon, jag är helt tagen!

nicole

sv: bikbok helt klart:)



var gärna med i min nya tävling

/Shoppaholly

Anonym

gosh,snygga skor :D

Sagha

allt bra?

följa varandra med bloglovin?:P

Nicole Sanzetth

Vrålsnygga!

karin

tack:)!

Linda

Sv: Det vill jag lova dig. :) Vill du också göra samma hallonpaj så har jag lagt ut receptet på min blogg. :)

Hehe, men man behöver ju skor! Även om det är fint väder ute, så går jag sällan ut utan skor... :) Fint köp!

m ♥

Åh, dom är riktigt snygga!

linda

vart hittade du musik dressen? kram :D

Vanessa

Sv; Tack :)

Alvina

Sv; Vsg:] hur mår du idag?? kram

jenny

älskar skorna !

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Hehe :D

PHOTOS BY NATALIA.

sv: tar det lugnt :)

sov du gott inatt? :D

Erika

Fina köp:)

m ♥

allt bra idag? :)

ELINA

Allt bra idag då ? :)

Isabella

Sjukt fina skor!

lust att rösta på min sko? (a)

m ♥

jodå :')

ELINA

Härligt :)

Jodå, det är bra.

Jessi Fox

hahaha fan va najs o läsa att vi har nått gemensamt ;D

EMma

Sv: nej det är ganska bra jobbat för att vara mig ^^)



Gud vilka snygga skor!

linda

det fattar jag med;:D

sandra

går inte o kommentera inlägget över :/

MYMiC

Haha precis!

Dock har jag ett par som är för stora D: ahh

MYMiC

Haha ja, det är klart :D sköna också ^_^

angelica

åh, nelly kan det där med kläder och skor!

sandra

sv: aa :o

ELINA

Jag vet inte riktigt, mest ta det lugnt bara tror jag. Ikväll blir det nog å festa lite :)

Du då?

m ♥

vet ej ;p själv? :)

julia

det går inte att kommentera det senaste inlägget ;)

sv; okej va kul :D



planer för fredagen?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: