slide show

Blogghiss - klackarna i taket

Eftersom jag inte har nåt att skriva om tänkte jag hissa en blogg som jag har följt ett tag nu, bloggen heter klackarnaitaket och ni kan läsa den här. bloggen drivs av 2 tjejer, 1 av dom jobbar i cypern (så vill ni ha cyperntips och se fina bilder från härliga cypern borde ni kolla in där) och hennes kompis bor här hemma i sverige. bloggen är fylld med finfina bilder, tips, tävlingar och massa annat kul! =) lätt en av mina favoritbloggar, glad att jag hittade den! :)


A.C

hej:D



jag är hemma i Skåne nu... tåget var försent i en hel timme. uff~~ va jobbigt dt var:(

nu regnar dt här också.. åskar o sånt..icke kul:(



haft en bra dag annars dÅ?:)

Godnatt o sov gott:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: