slide show

100727

God morgon! idag ska jag träffa en vän som gick på min skola förut och sen fick vi kontakt med varandra igen på rix fm festivalen i västerås. vi ska gå runt på stan och shoppa lite sen ska vi hem till henne där jag ska sova över också, det ska bli jättekul! =) fast det är om några timmar så jag ska börja fixa mig lite snart.

sandra

allt bra idag ? :D

Maja (foto & blogg)

Hej hej!

Rösta gärna på min bild, om du röstar på mig kommer du komma på länk i ett inlägg efter tävlingens slut. Om du vill förstås!

Iallafall, jag är nr.1 i tävlingen och det står min blogg under, linholmmaja.blogg.se ;)

Här är länken till tävlingens blogg: http://johannafyra.blogg.se/2010/july/finalister-d.html Tack i förhand! Det skulle betyda mycket om du röstade!

Förlåt om du inte gillar den här sortens kommentarer, du kan ta bort den här kommentaren om du vill de! ;)

sofen *foto-vardag*

SV: Rock och Pop! :)

michaela

sv; :)



hoppas allt e bra med dig idag!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: