slide show

100726

"Godmorgon" bloggen.. det är faktiskt okej sova bort halva dagen när det är sånt här väder, hihi.. men nu ska jag äta frukost och kolla på surf's up (haha den är ju så söt) eller mtv. vi hörs!



Vi kör på bildrepris..

dettan ♥

jätte fiin blogg, besök gärna miin :D

Emeilia

Hejsan, tillbaka efter min lilla bloggpaus!

hoppas allting är väl med dig!

Paulina

gud vad skönt att sova ut :)



skulle du vilja vara snäll och rösta på mig :) nummer fem, tack på förhand. Förlåt om du inte gillar sånt, värt ett försök iallfall :)



Nadja

Sv: Ja det har jag :)

sötnos :)

Claudia

hej hej tänkte bara säga att vinnaren av veckans blogg är utsedd så kika in och se om det var du som vann :)



förresten, det vore jättegulligt av dig om du kikade in här: http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/july/finalistena-i-dressroom.html#comment och röstade på mig, jag är nr 9 :)



kram

Julia ♥

skönt att sova ju ;)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: