slide show

100724

Heeej bloggen! jag har faktiskt inget att skriva om just nu men vi hörs senare. nu ska jag äta frukost, magen kurrar! (nej jag vaknade inte alls för 30 minuter sen.. heheh)

angelica

sv ah det är galet snyggt! :)

mk

haha a, sov du bra inatt då? :D

marcus

Sv; samma här =) vad gör du?

pauline♥

ja svarar lite på kommentarer nu (:

Johanna

tack sötis!:)



va skönt att sova länge! gjorde jag oxå idag x)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Ja, dit vill jag också åka :D

Florina

fin blogg :) Allt bra?



Kika gärna in på min blogg och kommentera vad du tycker om min nya header & bakgrund :D <3

Kram

alize

okej tack:D

A.C

HelLoo:)



sovit gott då?:)

Sj vaknar för en stund sen.. ska strax dra in ti stan.. hehe..^^

dt blåser som fan här i gbg:( Aiya~~ jag som hade bara shorts med mig, kmr frysa..:(



Ha en bra dag iaf:D kram

hanna

svar: det är ju asbra!:D

Emelie

svar: Okej :) jag ska på picknik haha :)



Gjort i helgen?

Kram

Emelie

Ja, när det väl är sommar vill man ha sol. Däremot har vi lite dåligt väder idag :/

Nathalie

söt bild^^

Sara ♥

Varsågod :) Allt bra?

ah okej, ikväll ska jag dricka lite alkohol själv ?

Miranda M.

och skriva ett inlägg på din blogg där det står;



''jag är med och tävlar hos mirandaland.blogg.se om vimto-drycks-platta! var med du också! (:'' eller nåt liknande. För att komma till tävlingen tryck här;

http://mirandaland.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-vimto-platta.html#comment

Miranda M.

vill du vara med och tävla om vimto-drycks-platta? isåfall behöver du bara skriva ''jag är med'' i en kommentar och skriva ett inlägg på din blogg där det står;



''jag är med och tävlar hos mirandaland.blogg.se om vimto-drycks-platta! var med du också! (:'' eller nåt liknande. För att komma till tävlingen tryck här;

http://mirandaland.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-vimto-platta.html#comment

angelica

söt!

Nicole Sanzetth

Då vart det inte bara jag som sov länge idag ;P hehe. Vad blev det till frukost? Kram/N

sabina

SV: gud va gött de lät. jag väntar på att killen ska komma så blir de film och mys :D

ERICA

sv: ja eller hur! älskar den

ERICA

fin blogg förresten ;)

josefine

sv på kommentar: tack så mycket. glad jag blir :)

Anonym

tack! :D

Julia

Fin blogg ! Händer idag då ? :)

DENISE

söt blogg!!!

astrid

sv ; tack!

Emma-FOTOBLOGG

Okej,jag svarar på alla kommentarerna!:D

Josefine

görs då? :D

Anonym

ja shit va roligt de kmr bli :D

casa

jo allt är bra med mig också :)

linda

vad ska du göra idag?

Leia ♥

Sent du vaknade :)

EMELIE

hhihihi <3 :D

Fotograf Jessica

Lust att hjälpa mig att komma på något att fota?



Hoppas iallafall att allt är bra med dig! Kram

Fotograf Jessica

Lust att hjälpa mig att komma på något att fota?



Hoppas iallafall att allt är bra med dig! Kram

Claudia

idag ska jag bara sitta hemma och ta det lugnt med pojkvännen eftersom det är så fult väder :/

elin

SV: jo då det har jag skriver precis om gårdagens strappatser och dagens(ensålänge händelser)



Vad har/ ska du göra i helgen då :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: