slide show

100 days



Om 100 dagar (det närmar sig, haha) befinner vi oss på gran canaria! eller ja, vi är på väg då iallafall.. längtar! det som är inringat är vårat hotell som inte har mindre än 6 pooler, 1 för varje dag typ, haha nice! (:
LISOU

okii :)

Elina

Ska färga håret^^

Sannie

Ja! Faktiskt! det finns bara i göteborg och stockholm om jag inte minns fel? de har ju flyttat (i stockholm), de låg i Souk, men nu är det borta :O

Anonym

gött ju;)

caroline

det är kanon:d

LISOU

Titta på tv :) Dudå?

tackar :)



Kul att du tog tid att kommentera :)

sagha

kul att du röstade:D

Malin

Ja den är riktigt bra faktiskt :)

LISOU

okejj ,:)

juliafoto

svar tack :) fin blogg btw :)

juliafoto

svar :)

LISOU

intemkt, ska iväg och köpa lite böcker till resan :) dudå?

Kassandra

tyras ja! vad skulle man inte göra för att få det! ;o

LISOU

okej :)

jag ska åka till Finland på lördag :)

Kassandra

ja verkligen! riktigt sjukt!! ;o

Elina

I gyllen mahogni! ^^

LISOU

Japp :)

Elina

Skrev just det? xD

I gyllen mahogni!

Victoria Eklund

Sv, ja absolut! :D

johanna sundman

SV: taaack! :D

E M M A L I N D E L L'

sv; härligt, jodå det är bara bra! :)

har du för dig då?

Emma-FOTOBLOGG

Fin blogg!:)<3

lina

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

Thilda

:D:D

Jessi Fox

åfyfan va nice! ja vill tillbaka dit!

Kristin - Mouzieephoto

Solnedgångar brukar vara vackra men himla trista att fita och retuschera dock men ska nog få tilllite macro bilder och tråkiga naturbilder imorgon :)

Hoppas du har det skönt i värmen iallafall :)

juliafoto

svar Jaapp :) själv då? btw; hur hittade du till min blogg :D

Mimmi

hej, skulle betyda allt om du kunde rösta på min sko,gå bara in på länken och gör det så är du supersnäll!



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=AjAxloXji73e0Hmi0qXyqyAOT4U1ufRuCRin66Kc1A7zHgXFLs4z



Skulle bli superglad!

(scrolla ner kanske behövs)

Sofiaaaaa

SV: ja skit kul:D

Elin

Sv: ja jättefina är dom:D

Anonym

vad mysigt :D

Tatiana ♫♪

SV: Det är bara bra tack :)

E M M A L I N D E L L'

sv; Okej, jag ska nog lägga mig och kolla på film snart! :)

Nicole

Sweet =) Låter perfekt med så många pooler ju! Najs =P

juliafoto

svar Aha, vad tycker du om min video :D

lina

Svar; Tack så mycket för att du röstat på mig, guld värt alltså!

Som tack blir du länkad i min blogg! Ta hand om dig och tack igen! :)

Rösta gärna imorgon också!

Emma-FOTOBLOGG

Frågestund på bloggen!!:)<3

Ställa gärna några frågor!!:)<3

Hannie

Fin blogg du har!:D

filippa

ja visst är den ? :)

Nicole Sanzetth

Sv:

Det kan jag tänka mig =) Nu ska jag sova, natti!

Mimmi

Ja, hon är en riktigt underbar!

Tack!

Emma

sv: Åh tack så mycket gullet <3

ELINA

Ja det var gott :)

Rebecka

Haha Ja :D

Mahsa

sv; jaa den är så bra (:

ebba

sv; Naaw! TAACK SÅ MYYCKET! :)

Julia

sv; ja :D

A N D R E A - ORDFOTONVÄNNERDAGAR

SVAR: Tack detsamma :)

Jessi Fox

yeah vad heter området du ska bo på`?

pinja

vad nice det låter :D

Erica

Sv: Tackar :)



Gud så underbart det där låter ^^

Elina

Jaha haha, förlåt! xD

Det är brunt/rött!

Theresé

sv: Tack så mycket ! :D

Jättefin blogg !

ELINA

Ja det är bara bra :)

Med dig?

ebba

sv; allt är braaa :) sj ??

E M M A L I N D E L L'

sv; har du sovit gott då? :)

Elina

Jup, vad ska göras idag då? :P

Jessica

ååh jag vill också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: