slide show

Vilken färg ?



Eftersom jag köpte ett par vita fejkade converse tänkte jag köpa en annan färg... funderar på marinblått, lila eller rött, vad tycker ni? ♥
Jessica

hej:) jora min dag har varit skön, själv da ?:)

mimmione

de lila kändes lite ovanliga, snyggt om man gillar lila

Simone

Svart i skinn säger jag :)

Lukia

Dom sista, red. Allt bra med dig?

Bra blogg!

D

röd, utan tvekan

bitte

Har en alla hjärtans dag tävling på min blogg om du vill va med.

http://www.lovemercury.se/2010/january/alla-hjartans-dag-tavling.html

CHRJ

Älskar Converse! Har ett par vita och ska köpa ett par ljusrosa :) Av dom där över var alla snygga, men köp dom du tycker känns mest dig! =)

Olivia

Jag tycker du ska köpa de marinblåa! :D

ifranks

älskar converse

Sandra

När våren närmar sig kommer jag att köpa ett par ljugula converse! SNYGGT

Hanka

Jag tycker dom röda, vill själv ha ett par. En färgklick i det hela, så härligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: