slide show

Tidsfördriv

Nämn något som gjorde dig glad igår: vännerna får mig alltid att skratta... haha

Vad gjorde du kl 08 imorse: gjorde ordning mig inför skolan/bloggade

Vad gjorde du för 15 min sedan: drack saft Det sista du sa högt: kommer inte ihåg, godnatt typ

Det senaste någon sa till dig: godnatt. mamma&pappa jobbar så jag är ensam hemma just nu ;)

Vad har du druckit idag: mjölk & saft

Vad var det senaste du åt: mackor

Vad var det senaste du köpte: kommer inte ihåg, typ gräddfil igår

Vad är det för färg på din ytterdörr: träfärgad, haha intressant info?

Vad är det för väder hos dig nu: soluppgång... typ färgglatt, haha

Godaste glassmaken: choklad, vanilj & jordgubb :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, kanske.

Sover du tungt: ibland :)

Drömmer du mardrömmar: gör väl vem som helst nångång?

Trivs du med ditt jobb: jag jobbar inte ?

Favoritklädsel: jeans, t-shirt & converse/uggs funkar alltid.

Favoritlåt just nu: hmm... bad boys med burken (Alexandra burke) & Flo-rida kanske

Vad ser du om du tittar till höger: min säng och massor med andra saker

Vad gör dig glad just nu: hm, inget speciellt just nu, har tråkigt

 Vad ska du göra härnäst: gå till skolan

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: trötttttt.

Favoritgodis: lösgodis? haha

Kläder just nu: munkjacka, linne, jeansleggings. blir nog svarta uggs till det

Sommarplaner:? rix fm festival, sola & bada :)

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: nej men spelade elgitarr för några år sen men det blev tråkigt

Morgon eller nattmänniska: typ natt tror jag, hehe

Vad är viktigast för dig: vänner, familj & musik (och resa, för det gör mig glad hihi)

Är du kittlig: jadu! haha..

Snarkar du: nej inte vad jag vet.

Stjärntecken: jungfru

Äckligaste insekten: usch, alla insekter är äckliga

Längtar du mest efter just nu: sommaren & thailand (?) :D Nej nu måste jag snart dra till skolan, det där var bara ett litet roligt tidsfördriv, haha..
Art By Tina

Kul att du gillar min header, tavlan har jag målat själv så det är lite extra kul att folk uppskattar den!

Louise

tack så mycket:D Lägg gärna till mig via bloglovin:)

Hanna

Tack detsamma :)

Johanna

Svar: Ja det är ju nästan det jobbigaste som finns att gå upp tidigt! xD

Linnéa

Hej hej,



och tack för kommentaren ;)

Dessvärre har jag feber, så jag har ju mått bättre :s

h a i d i s -

Godmorgon! :D

Girly

Tack bara bra:)

Roligt att du hittat till min blogg:)

Ja längtar också till sommaren och thailnand vore ju inte helt fel:P

Kram Girly

roxanna

Tack så jättemkt!! Ja, jag har funderat i 2 år på den, och nu kände jag att det va tid.. Jag är inte en sån som tatuerar mig och det är många som inte trodde på mig, haha. Men jag är nöjd som fan! :)

josse ♥

fin blogg vännen :S

gjort idag? <3

Matilda

Haha rolig lista! :D

Sophie

Eller hur, svin bra är det!

jennifer :)

TackarTackar :) Detsamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: