slide show

Ta mig till värmen





Nästan samma bild, 2009 & 2008.

Är det nån som hänger på en sista minuten till Thailand? Jag är så trött på kylan... vill ha sommar och värme nu =)
Johana

aa det har jag :)

själv då?

jessica ♥'

Hej :) japp jag har haft en bra dag ?:)

ida

tack så mycket :)

maria

åå vad härligt det ser ut!

Karin

Åh, det ser väldigt härligt ut det där! Så skönt det hade varit med sol och värme... Aja, om några månader är det sommar i Svea också. :))

Martina

SV: Jag åker till Thailand i två veckor, tack för att du kikar in min blogg! :D

eLi

Kan du hålla ditt nyårslöfte? :)

Yoana

Söt blogg:D läget?

Marielle

Vem vann Eurovision Song Contest år 2009?



Svara rätt & vinn en valfri produkt från Sweden Tricotage

Wilda

SV: Jag fotar med en Nikon D 90!

L I S A G - foto & vardag

sv; tack så mkt :)

Mikaela

Erbjudande för väskgalna tjejer! :)



http://lifebymikaela.blogg.se/2010/january/erbjudande-for-vaskgalna-tjejer.html

Erika

Vackra bilder =)

A L E X A N D R A

Mig med!!

*Emma

Jag hänger med om du betalar ^^ :D Och flörtar med mitt jobb. hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: