slide show

Söta väskor, Forever 21


Visst är dom här väskorna söta? Jag ska lätt skicka hem en svart (+ massor med andra saker) nästa månad om jag har råd... men jag vet inte riktigt hur mycket frakt+tull kostar. Nån som vet?
Carolynah!

Hallå tösen! Tack, det har jag!! Bara unnat mig själv med gosaker och slappat till MAX! Hoppas du med haft en bra dag!

Kramis

emma

hej hej, tack desamma

Adara - teckningar, foton, drömmar

vad söta väskor! :)



ja jag skulle nog inte tacka nej till en ipad jag heller, men jag vill nog hellre ha en iphone. :P

Suzy puzy

SV: Okej härligt! Du har inte den där kompabilitetsknappen intryckt då? :)

Therése

Hej! :) ja detsamma

fina väskor förresten! :)

CHRJ

Åh så söta! Love it! Villhaaa =)

becca

hej , ja min dag har varit kanon! sj?:)

Gud vilka söta väskor , hur mkt kostar dom?:)

Rita ♥

SHIT va söta väskor! Måste ha! :D

Vilken snygg header du har :)

maria

jag får verkligen sommarkänslor när jag ser dom väskorna på ngt sätt ;P

Rita ♥

Ja, verkligen! Vet bara att frakt är väldigt dyrt, så beställer man från forever21 gäller det att grejerna ska vara dyrare än frakten, annars blir det lite konstigt :D

CHRJ

sV: Verkligen!! =)

-L

gud så söta! :)

becca

sv; okej det e ju lite b ;/ men men vill man ha en sak jätte mkt så får det ju kosta lite:)

Erika

söta!

Matilda

sv; heej :) jo tack det är bara bra med mig !!



söta väskor !! :D

Stephanie

mjääh. idag var en onödig dag

Jossi

VAd söta :D

det står på deras sida hur mkt frakten kostar, det är inte så mycket :)

Claudia

Nej, va sött!

Emma

Åh fin blogg! :)



Sv; tackar! :D Ha en fin helg du också! :D

Suzy puzy

Sv: det jag skrev om här: http://susannefors.blogg.se/2010/january/hittat-ett-fel-pa-designen.html#comment ?

simone

Ursöta! den svarta var riktigt fin :D

ida myrin ♥

sv: tack detsamma! :D

Emma

Tack och detsamma :)

Linnea

vad söta dom var! :D



sv; Hejhej, tack så mycket det har jag haft. Har du haft en bra dag? :)

Lovisa

Söta väskor, speciellt den svarta!



Svar: Nej tyvärr så vet jag inte vad dom skorna heter.. Vill så gärna ha dom också, supersnygga gladiatorsandaler ju! Älskar hennes smak! Blir du också inspirerad av Kenza? :)

Denise

Gud vad söta dom var, vad kostar dom? Tror tullen är rätt hög faktiskt :/

Nadja L

Jo tack, det är ok, sj? :)

Puss

Anonym

så söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: