slide show

Söt t-shirt


Hittade en supersöt t-shirt på Topshop tror jag det var... perfekt till ett par svarta (eller vita) slitna shorts + gladiatorsandaler :)
REBECKA

Sv: Tack för ditt svar! :D



Snygg tröja ovan också!

Erika

söt! :D

Sv: tack detsamma du! :)

Mathilda

Hejsan! Såg att du kommenterat i ett inlägg om att du gillar Gina Tricots kläder. Tänkte tipsa dig om min blogg "Gina Tricot News", den kanske kan vara något för dig?

Kram

Anonym

sv: visst vill man verkligen vinna det där! :)

Jelly

Riktigt fin topp, snyggt med rosetten där :D



Sv: Åh, det är jätte fint där. Det bästa är att man kan sy upp kläder man designat själv!

Allt bra ikväll?



Kramar

SuperJelly



caroline

söt :)

It´s you and me baby !

tack detsamma !

fin t-shirt :)

Carolina

TACK så mycket :) Kolla gärna in igen. Åh så fin tröja!!!

Malin

Cute top =)

Huyen

gillar oxå tshirten :D

vill du veta vad du kan göra för att dagen blir gladare? läs om dagens snacks på min blogg!! Kramar

LIENE

sv: bra att du tycker det, men gott var det också:D

Linda - ndaiL

ja den har varit toppen!

Madde

sv: tack så jättemycket :D detsamma!

Michaela

sv: ok, varit där många gånger?

fanny

sv; taack :)

mathyb

älskar rosetten!

emma

oh vad snygg! :)

hihi tack! Det hade jag (y)

Hoppas du får en bra dag idag då! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: