slide show

Snygga t-shirts, Weekday



Snygga t-shirts från Weekday. Blir jättefint att ha ett svart linne under + lackleggings/paljettshorts, vita converse till lackleggingsen och heels till paljettshortsen =)
madde

tack så mycket, din blogg var också väldigt fin!

fina t-shirts, gillar den till höger!

Gabriella

så fina

caroline

SV: kommer inte ihåg :) var så längesen jag var där :D

ESSEM, Selena

Hej!! Jag tycker att varje gång man går in på en blogg ska man minst kommentera ett inlägg?

Och varför det? SVAR: jo för att om du t.e.x hade 1123 besökare idag hade du minst fått 1123 kommentarer idag? Det blir ju roligare att blogga då,eller vad tycker ni? Sprid gärna vidare denna texten:) <3

emilia

tuffa tröjor specielllt den med texten "new"

Blake Lively Central

Hej! Tycker du om Blake Lively från Gossip Girl?

Då är min blogg perfekt för dig!

Dagligen får du uppdateringar med skvaller, bilder, videos, modesnack m.m!

Besök: http://blakelivelycentral.blogg.se/

Ha det bra!

WHERE THE SUN GOES DOWN

snygga!

Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Tusen tack! Kram :)

isabell

med mej äre toppen, själv då :)?

Mathilda

Sv; Tack det samma :) Ska du hitta på något kul idag då? :)

Angelica

Hej på dig !

Jo allt är bara bra med mig ! Hur är det själv ?



Skulle inte tacka nej till "NEW" Tröjan där.

Såg riktigt bekväm och snygg ut .

vesna.blogg.se

fina dom e =)

Emelie's WickedTime

sv: tack detsamma!:)

mathilde

hejhej, jo med mig är det bara bra, hur är det med dig?:)

karin

oh, ganska grymma t-shirts faktiskt, tycker om den där modellen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: