slide show

Snygg tröja, Forever 21



Snygg tröja från forever 21, funderar på att skicka hem lite grejer därifrån... dom har ju så mycket snyggt.
Cissi

sv.det är helt okej med mig förrutom förkylningen som aldrig vill släppa,hur är det själv? Jag är oxå riktigt sugen på att beställa från F21 men jag har hört att det blir jättedyrt med all frakt och tull, typiskt eller hur? Kramiz

Amanda

snygg! :9

svar: heej, ja detsamma, vad gör du ikv? :)

Susanne

Sv: ja det är riktigt läskigt att en mamma kan göra så. Kul att du tittade in i min blogg.



Snygg tröja föresten.

cecilia

riktigt snygg!

FABU

Hejhej :)

Allt bra med dig?

Ha en bra kväll!

KRAMKRAM

caroline

snygg tröja :D

Louise - Ur mitt eget perspektiv

Söt den var! :)



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: