slide show

Snö

Har nyss varit ute i snöovädret... om det fortsätter att snöa såhär kommer vi snart bli insnöade, haha.
Invigde mina nya uggs idag, dom är väldigt hala men sköna och varma, funderar på att köpa ett par höga bruna, känns inte så smart att gå i hög snö med mina korta... hehe.
Snart ska jag käka lite ost&skink paj och läsa... ikväll kommer den sista delen av årsresumén upp. =)
Mikaela Urbom

Nu vill man inte ha mer snö, jag vill ha sool!

kraam

Emmelist

tack stumpan :D



hade du på dig ngt speciellt?

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: kul :D!

Madicken

Helt okej :D Själv då?:0

JENNY

Jo tack den har varit finfin!

Din med?

sv: Tack ! =) Hur hittade du den?

Matilda

Sv: Det hade jag verkligen! Hur hade du det? :)

Carita

å, uggs är fint. puss

carro

Åh jag vill också ha mer snö :D

Sebbe

sv: tack detsamma =)

Saddi♥

Skitsnygg blogg! Haft en bra jul? Haha miss efterbliven ;)

HANNAH

Gott nytt år! Fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: