slide show

Snö

Vilket snöoväder det är ute... tvivlar på att jag går ut igen, tänkte gå till stan en snabbis för att köpa foundation men det får nog vänta nån dag till, hehe. Har genomsökt hela lägenheten efter mitt löshår som tydligen ska ha kommit idag (sms avi) och pappa skulle hämta den under tiden jag var i skolan... vill ha mitt hår nu ju, hihi.



Vill ha vår

Sing my growth

Jag det är bra, mycket snö bara. själv då? :)

Julia [ Fotobloggen ] ♥

tack så jätte mkt.

ska vi lägga till varandra på bloglovin eller?:)

Denise - personlig blogg om mode & vardagen

Hejhej! allt e fint här tack :D Självdå?

Har frågestund i bloggen så in o ställ din/dina frågor vetja!:D svarar på allt

Rebecca

svar: jappjapp, allt är bra :D

caroline

det är mycket snö här också :P

Nevelia

Här är också jättemycket snö.

Jag vill ha sommar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: