slide show

Shopping



Är väldigt nöjd med jeansen eftersom jag har väldigt svårt att hitta perfekta jeans, antingen är dom för stora/små i midjan, för tajta eller konstiga i byxbenen. Men dom här satt perfekt :)

Klara

SV: Tack detsamma:)

ronja

det är ju inte spec lätt heller. vart bor du någonstanns?:)

E. Riley Page

detsamma

sandra♥

bra blogg, gillar din header!

JESS

jätte fina saker :D

Ine Henriksen

Sv: Jo tack, den har rullat på! Hur har din varit? :)

Kram

moa

fin blogg !:D

Ine Henriksen

Sv: Tack detsamma! :)

Ha en fin kväll!

ackeb

oo gillar tröjan :D

Felicia

Vart är sakerna ifrån? Snyggt! :D

T I N A *fotoblogg*

snygga saker (:

Pinky

Hoppas du haft en bra dag. :D

Kram!

rebecka

Bra köp:)

sofie

Ja jag har haft en super bra dag:)

Btw, snygga kläder:)

jenny

Snygg tröja!

Jag älskar randigt :D

Sandra

SV: jo tack min dag har allt varit bra ;)



vilken snygg tröja du köpt!

Nova

Ja absolut, jag har haft en jätte bra dag.

Fina kläder smyken du köpt. =)

Emma

snyggt! :)

PICS BY ME. Danceitblue.blogg.se :*

SV: Tack fina du!

Jag känner också för lite shopping, kanske ska åka in till stan imorrn (:

Amanda

Sv: Hej! Tack detsamma :)

Mathilda

Taack desamma verkligen ^^,

sandra

Hej!



Nu har jag äntligen tävlingen många av er längtat efter! Värde 2000 kronor. Kolla in och se efter ifall det är någonting för dig. Bland annat är det produkter från make up store!



Lycka till och ha det bra så länge!

simone

ursnygg tröja! :)

Emm

Sv.Jaa, jag har aft en bra dag :D dd?:)

amanda

Måste säga att du har en superfin blogg:)

Jag har haft en bra dag, du själv :)

KramKram

ida

Svar: Hehe ja! :) allt bra idag då?

Hedvig

Tack så mycket!:D

KJS *FOTOBLOGG*

Cool blogg, allt bra? :)

Anonym

cool blogg!

Ebba

Mysig halsduk du köpt!

amanda

heej ja allt bra med mig hur är det med dig då?

H a n n a

Superfina kläder, gillade tröjan. Sen hoppas jag du har haft en fin helg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: