slide show

Sallad

Emma har nyss gått och nu sitter jag här och käkar sallad som jag gjorde, Emma hjälpte till lite också. Vi var ute och fotade lite men vi gick inte så långt eftersom det är skiiiiitkallt ute, runt -20. Höll på att frysa ihjäl. Har ett par bilder att visa sen iaf. =)



Min gooooda sallad som består av gurka (all gurka låg på botten typ) halloumiost, fetaost, olivolja och lite olika kryddor. Mums!
Madde

Kikar in och önskar dig en fin kväll.



Svara gärna på frågan i inlägget om vårens trender!



Kram /M

LIENE

sv: ja det har jag verkligen haft:D Hoppas du hade med ett bra år (2009)



Ser gott ut!

Simone

Så mumsigt :D

linn

föllja varann med bloglovin? :))

emiliaOmichelle

FinFin header :)

Nathalie

svar tack så mkt :)

Sofie

Åååh, så gott!

Agneta

ser ju väldigt god ut den där salladen

Anonym

Hej, jag heter Anna och jag är med i en tävling på en hemsida som heter nextstar.se

Du skulle vara så otroligt snäll om du kunde rösta på mig.

Först går du in på hemsida (då kommer ett väldigt irriterande intro) och sedan går du in på spotlights. Mitt bidrag är nummer 1. Tack så jättemycket i fall du gör det! Du förstår inte hur mycket det betyder <3

Anonym

gott det ser ut! :D

minna

sv; ja det hade jag, hoppas din dag var lika fin!

sabine

sv. hejsan! bara bra med mig, med dig då ?:)



Måste säga att salladen såg jätte god ut! halloumiost vad är det för något ? :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: