slide show

Prov & skor

God morgon cupcakes, tihihi!

Idag har jag tänkt bosätta mig i mina mjukiskläder och bara göra ingenting... eller ja, jag hade tänkt göra det där hemprovet som vi har i SO. (om mellankrigstiden) Den ska inte vara inne förrän nån dag efter lovet men det är lika bra att få det gjort, kommer väl bada i böcker sen när vi börjar ändå så... hehe. :p



Hittade ett par snygga skor från sko punkten 2 dagar före julafton (vad det nu har med saken att göra? skor och prov... hm men aja) tyckte att dom var lite snygga med what's up med den där ringen där uppe... den passar inte riktigt in där... haha. ;p
Beatrice Jakobsson [foto]

sv: tack :)

snygg!

~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

dom e snygga :)

Anonym

Konstigt att börja på en fredag:)

Maria - livet i Milano ☆

fina de är =)

Sandra Dermark

Gårdagen var otroligt slö. Men så är det när man går direkt från fest till flyg :)

Simone

Riktigt snygga! :)

caroline

Lycka till med provet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: