slide show

Pluggtips

Det är lätt hänt att man tappar koncentrationen när man pluggar... jag kom på 3 saker som är väldigt bra att tänka på när man pluggar;

* Lyssna på musik, jag tycker iaf att musik ger inspiration ifall man ska skriva en novell eller liknande.

* Ät något gott, det ger energi och det måste man ju ha ;)

* Ta en paus mitt i pluggandet, det är det jag gör just nu och det är väldigt bra. Ett till bra tips är också att gå på en promenad, kanske inte just nu när det är iskallt men när det är typ maj är det bara mysigt.



Förut när vi hade franska prov

Jennifer<3

Svar: Tack :D

danni

sv; takc detsamma :)

anna

pauser behövs absolut när man pluggar, annars orkar man ju inte :P

LISA

Tack detsamma! Är allt bra med dig?

m o l l i e

Hihi, men om jag lyssnar på musik så slutar det bra med att jag står och sjunger och dansar med 8D

Simone

riktigt bra tips, just med att äta där, det behöver jag :)

caroline

väldigt bra tips! :)

Sess

fin blogg :)

b

hejsan, om du orkar, kan du rösta på mig här?

http://naaimas.blogg.se/2010/january/3-kvar.html#comment



jag är nummer 1 :P

ha de bra.

m

hej :) fin blogg!

simone

sov gott sötnos! :)

Li

Fin blogg, bra pluggtips. Jag brukar också äta något gott vid datorn och lyssna på musik, toppen! :D

[email protected]

Sv:Jo jag mår toppen:)

Själv då?:)

emelie

sv: finns inge bättre än cypern.

cuong le

sv: om du vill se hur dem ser ut egentligen kan du googla på: "dau chao quay". annars är det gjort av bl.a: mjöl och lite kryddor, står det på förpackningen bara, men det är som en slags deg. om du vill veta exakt kan jag ta reda på det :)

simone

sV: Tack Julia! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: