slide show

Pictures

Nu är jag hemma igen, drog ut med Linn för att fota lite... tyvärr blev nästan alla bilder suddiga (skyller på kylan) så jag har bara ett par bilder att visa.







Nej nu ska jag äta kladdkaka... det är seriöst det godaste som finns, förutom ben&jerry's då.. fast vaniljglass och färska jordgubbar en varm sommardag är kanske liiite godare ;)

Peder

Sv: Joo det är klart att jag har haft en bra dag =)

24 år och snart pappa

Jag har en liten frågerunda angående namnförslag till bebis. tyck till du med! :)

caroline

Fina bilder! :)

Anonym

>Gokväll:D alllt bra? :*

Jonna - foto&vardag

fina!:)

Ida

Vackra bilder!:)

helena

fina bilder :) va har du för kamera ?

ska kanske själv köpa en ny så e lite intresserad ^^

fin blogg också ;)

Tobias

Självklart, älskar att gå på bio :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: