slide show

Ny favoritlåt



Emeliié

Tack :) Det är mycket bättre nu =)



Hur mår du ? =)

Jeanette

Tack, jag blev riktigt nöjd med just dom bilderna från fotograferingen uidag :)



Okej, jo man får väl ha nån preemer eller så under..:)

Anonym

Sv: Hej, jadå allt är bra med oss. :)

Är allt bra med dig? :D

kaniik

hejhej.jo då ja har haft en bra dag..självdå ?



skulle du kunna rösta på mig på veckans bloggare?det skulle vara jätte snällt&skulle bli glad



gå in på: http://dho.blogg.se/2010/january/veckans-blogg-1.html#comment & rösta på nummer 1 (MEJ) kram<3

embelle

sv nepp ;)

Nebb

Den är jättebra :D

Anni

fin blogg

bli gärna med i min outfit tävling

Ellie

sv: jadå :) du ?

Jennifer

Allt bra med dig?

Rösta gärna på mig i månadens blogg:)

Jag är nr 5.

Tack på förhand!

Madde

Den har vart okey ;P din då?

caroline

har aldrig hört låten :)

Linnea :>

jodå, det är bara bra :)

Olivia

sv: jodå allt är bara bra med mig haha, sj:)?

Dragana

Jag brukar tycka om den sortens musik, men detta är kanske en sådan låt som man måste lyssna på fler gånger för att det ska fastna! :P

EM

Ja det är den:) Den där var inte heller så dum!:)

Louise

Hej :D Ja, det är det :) Hur är det med dej då? :D

simone

Ritkigt skön ju :)

janine

Jodå det har jag haft, :D

Hoppas att du oxå har haft det?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: