slide show

Mitt 2009 del 3;

Oktober;



Mina nya mjukisbyxor blev en favorit







Fotade mycket



Hösten var här med massor av färgglada löv





Började bli beroende av fruit shoot



Gosade massor (som vanligt) med Jasmine




Började packa inför Cypern resan




Min resväska på Arlanda tidigt på morgonen =)



Här står vi i gaten och får snart gå på planet och göra det värsta... usch.



1 av dom bästa (eller den bästa) veckorna på hela 2009








Drack supergoda milkshakes





November;



Köpte fruit shoot & kitkat hem, fruit shoot med jordgubbssmak är såååå god




Började bli lite för kallt för conversen så jag plockade fram vinterskorna



Åkte och kollade på gymnasium i Västerås med Emma & Linn. På tågresan hem flummade vi massor som vi aldrig brukar göra ;)



"Det var en gång 2 läskburkar som skulle gå över en väg, då blev den ena överkörd och då sa den ena "vad läskigt", haha ;p





Inte så lätt att ta kort på outfiten med en systemkamera... haha ;p



Julskyltning



Flumm, haha...



Såg 2012 filmen =)



Outfit

December;



Tog svininfluensaspruten och blev sjuk & fick ont i armen i flera dagar, är glad att jag tog den nu iaf, även om jag inte tänkte ta den först



Färgade håret mörkare



Favorittröjan



Flummade (haha nähä, har jag nånsin gjort det förut??) ;p



Första (?) snön kom



Fotade mycket



Sötis Wilmis ♥



Var hos Felle för en mini-julafton med vännerna, en helt awesome kväll som måste göras om snart!



Monstret (jag) hihi ;D





Käkade korv och baguetter med sånt där cream cheese på utanför coop med några vänner, det kändes inte normalt men vi hade hur kul som helst! Hahah



Smakade marabou vinter men det var en stor besvikelse. Usch



Julen närmade sig =)





Julaftonsoutfit =)



Fick ett zoomobjektiv, woho!



Mamma bakade gooooda lussebullar :)



Såg på best of 2009 på mtv... haha kolla Gaga ;p



Köpte lite kläder och grejer på mellandagsrean =)



Fotade massor...
DELLA

Gott nytt år :)!

caroline

Fint :)



Nu tävling i min blogg eftersom den första blev lite misslyckad :P

Kolla in :)

Jag tycker det är ett väldigt bra pris :D

M I K A E L A - fotoblogg

Sv. Tack detsamma! :D

Elin

Hej :) va fin blogg du har! kolla gärna in min :) kram kram

emilia

fin blogg!

Anonym

hejhej :) allt bra ?

elisabeth

Helt ok. Din då?

elle

min har varit bra, din ? :D

isabelle

ååh vart i cypern var du ? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: