slide show

Löshåret

Har precis kommit hem så nu ska jag börja trixa lite med mitt löshår ♥... provade nyss att sätta i löshåret lite snabbt men det var lite komplicerat att sätta fast clipsen, men jag ger inte upp... jag ska få i det. ;)



Beställde håret från taj mahal i färg #2

Clara

Japp:D Gud vad fint hår:D

Tant Kim | Design

Tack så mycket. :)



Oj va mycket hår. :O

Cristian

Haha, läbbigt. Ser ut som om du har typ slitit av en hårtuss från någon :) Eller så är väl bara så att jag är kille och inte "kan sånt":

Carina

Spännande! Får se resultatet sen då! ;)

alexandra

sv: jo verkligen! sommar, kom nu!

Hannah

Visst gör det! Har du haft en bra dag då?

ida

åh, tajmahal måste vara sveriges bästa hårbutik! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: