slide show

Lekte fjortisar

HAHAHAHA jag dör... har kollat lite på mina bilder&videoklipp som jag tog idag... kommer nog lägga upp massor med bilder och videoklipp med (tror jag)... vi sminkade oss som fjortisar, och gjorde några videobloggar... sen gjorde jag en egen fjortis videoblogg som jag antagligen kommer att lägga upp! Kul va? =)
FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

Leia ♥

Kul!

Wilma

Hahah precis som jag och min kompis brukar göra när vi har tråkigt.. Omg haha kul är det!

Såg att du kollat in min blogg (y)

Din är jättefin :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: