slide show

100125

God morgon... finns det seriöst nåt värre än tidiga morgonar? *gäsp* Drömde inga Gran canaria drömmar i natt iaf, hehe. Hittade btw en söt kofta i lördags tror jag det var... =)


Har fastnat i "rosett trenden" och den här koftan var ju bara för söt
m a l i n

sv: ja:(

Nattiz

Hej hej :) Hoppas du med får en trevlig dag!

Sandra

riktigt söt :)

Malin

Hej, allt bra med dig? =)



Vill du få hemskickade presentkort gratis?

Då tycker jag att du ska bli medlem på gratisbio.se, gå in på min blogg och klicka på bilden längst till höger på min blogg, blir du medlem via min länk så får du 25 poäng extra :D

(OBS! Detta är ej reklam, det är väldigt smart)

Anonym

Hej=D

Hur mår du idag?

My

Hej vad händer idag? :D

Anonym

Den var söt !!jag skulle vilja köpa den sådär.

Simone

Den var ju sjukt söt! :)

ttt'

Svar; tack du! Desamma :D



Ball kofta btw !

Erica

Söt! :)

Emelie's WickedTime

SV: Tack detsamma!:)

E m i l y - Photomadness

SVAR: hejhej,Tack ! Jodå, jag har haft det bra.. :) ^^

Adara - teckningar, foton, drömmar

Hej! Tack detsamma! :) Fin blogg du har.

Och koftan gillade jag också! :D

E

sv: Jo det är bara bra med mig idag. Själv då? :)



Härlig blogg du har. Älskar resebilderna som du har under "Julies resor" kategorin :D



Jag höll på att boka en resa till Gran canaria igår. Flyg för 499 kr tur & retur. Och sen går hotell på 3000 kronor för ett dubbelrum i en vecka. ASBILLIGT ju!

Piinky - its about everything!

åh den var himla söt =) hoppas allt är bra



Kram!

L I S A G - foto & vardag

skitsöt kofta, älskar rosetter jag med!:D

emelie

skit snygg blogg! ^^

Alexandra

Söt

babe julle

hej hej ! :) fin blogg ! titta in våran blogg , fråga en fråga på våran fråge stund , ingen fråga är konstig , och om du vill så följ våran blogglovin så följer vi din XD

sofkaa

Hejsan, jo det är fint med mig sj då?

Malin

koftan är verkligen grymt söt!

Lina K

Jättefin kofta! Var hittade du den? =)

johanna

söööt!

anonym

gud, dom där tröjorna var ärligt skitsnygga! :)



Läs om det sorgsliga farvälet på min blogg.

Håller du med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: