slide show

Ke$ha

Tänkte bara tipsa er om 2 superbra låtar från Ke$has nya skiva;





Just nu håller jag på med hemprovet i SO:n (nej, jag är fortfarande inte klar)... det kommer nog ta ett tag innan jag är klar och det ska vara inlämnat på onsdag... jag borde nog sätta lite fart här.

Anna

sv: Eller hur!! Känns aldrig som att jag kommer kunna bestämma mig =P=P

Micaela

Sv: Tack desamma, låten är grym!

andrea

Förra gången blev det en succé så nu kör jag igen med veckans blogg! Du kan anmäla dig här: http://ddeah.blogg.se/2010/january/nu-kor-vi-igen.html#comment du har ända tills på torsdag att anmäla dig sedan väljer jag ut 10 stycken finalister. Hoppas du anmäler dig. Ha en fortsatt bra dag och lycka till!

Kram! :)

kittsan

kesha äger jag gillar tick tok låten mest!

kan du var asnäll och gå in på min blogg

C & E

kan du vara snäll och gå in på våran blogg sötis!

Jeanette

Ja, min dag har vart bra :) din också?:)

David

Sjukt fin låt!!



Hur mår du förresten, allt ok:)?

linn

de här låtarna gillar jag! ;) men Tik Tok slår endå alla Ke$shas låtar ;)

kram<3

LIENE

sv: vårt modem är så dåligt att hela internet blir segt och man kan knappt ladda upp bilder nånstans och så klart går inte videos helle, men vi ska få nytt modem idag:)



Ke$a är GRYM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: