slide show

Just nu

Just nu sitter vi i soffan, läser tidningar och proppar i oss massor med godis.
Vi har knappt pluggat nånting, mest snackat... haha. Har nyss tjockat oss med lite pizza också.

Skriver mer sen, ha det så bra ♥
zorica

hejhej, det är så att jag är med och tävlar. skulle vart jätte snällt ifall du kunde rösta på mig.. det är bara att komentera. jag är nummer 2 :) (zokowlocow.blogg.se) för att rösta på mig så måste du in och komentera på http://aelfs.blogg.se/

Dessie

Sv: Åh tack du !

Kika gärna in igen ;)

lisa

hejs! allt bra med dig? snygg blogg förresten

ESSEM, Selena

fin blogg :)

allt bra?

bloglovin? följa isf?

:D

Miki

sv: hej, allt är bra! själv?

btw. bra blogg!

tuba

gott med godis, har sj godisförbud :/



i min blogg har jag inspererat många genom mina outfits och klädvis från affärer, lämna en kommenterar om du läste eller inte :) så återkmr jag!

Frida Stigevik

sv: allt fint med mig,sj da?? :)

extraspeciell

sv: hej, tack, och ja det är det också ;) allt bra med dig då ? :)

FEBB

fan va underbar du är kvinna!! haha tack bästa du :D

Emilia

"tjockat i oss" det låter underbart. en pizza ikväll kanske :)

Kasparstina

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: