slide show

Jag ♥ Monki



Har aldrig (inte vad jag kan komma på iaf) handlat på Monki och det beror på att Monki inte finns här i Västerås vilket är väldigt synd för dom har grymt snygga kläder, skor och andra accessoarer. =)

Selloow

Fin blogg! :)



Ah det är den filmen :P

Alissen

A, jätte snygga!

Milne

shortan är nice!

elli

sv: haha hejhej jo allt bra här!:)

Jag tryckte på länken.. men förstog inte riktit va ja skulle göra hahahaa 'dumma jag'

Ellen

Monki är en mycket rolig affär!

rebecca

Frågestunden är avslutad! Tack för alla fina frågor! Kram.

MADDE

Sv: hejsan :D jadå jag har haft en toppen dag! hur har din dag varit? :)



okej klart jag kan rösta på dig :D kram

Nathalie

hej! vad gör du ikväll?:)

caroline

brukar aldrig hitta nåt där :P

Nathalie

Håller med! (:

ewelinah

sv: hej, jo det är bra, själv då?

Har röstat! :)

elin

Gillar också Monki, egen och skön stil!

Hoppas allt är väl med dig

Sofia'

röstade på dig , hoppas du vinner :)

Frida Stigevik

sv: allt fint, sj d?

Emilia M

nu har jag röstat på dej :P

JuliaOfSweden

Hejj ;)

Fin Blogg :'D

Kika gärna in på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Följa mej bloglovin '? :'D Iaf Tack o Hej :D

ebba

snygga kläderna var!:)



kram!

fotonich - smyckedesigner.

Åh jag älskar monki (:

Julian Hernandez

Fin blogg !. Ta gärna en titt förbi min :). Kram

therese

den lila skjortan var grymt snygg! kram



www.theresesundberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: