slide show

I love new york tryck...

Just nu håller jag på att letar efter nån bra sida att trycka ett tryck på en tröja... hade tänkt göra en tröja med ett I ♥ NY tryck. Har nog inte berättat det men när jag var i Stockholm för nästan ett år sen så köpte jag en t-shirt med ett NY tryck precis som jag ville ha... har letat efter en sån t-shirt läääänge och blev överlycklig när jag hittade en. Men vad tror ni hände? Jo, jag som är så klantig glömde den på tågstationen... kul va?
Tur att det inte var min I ♥ LA tröja iaf.. då hade jag dött... haha.




Om nån vet vart man kan köpa en I NY tröja (helst en hoodie) säg gärna till. =)
caroline

har absolut ingen aning :P

Sofie

tack desamma :)

frida

tack så mycket.

det samma :)

ERICAPERZZON

Jag har också glömt kläder, så himla störigt:P Hoppas du hittar någon iaf:)



Svar: tusen tack tjejen:)



/E

Gabriella

Sv: Tack, Fin t-shirt :)

cissy

sv: jo tack jag har haft en jättebra dag :) själv då ?

Diana

Hej, hur var ditt nyårsfirande?

Trevlig fortsättning på 2010! Puss

sandra ♥

Hejhej :)

hur mår du ?

idah

tack detsamma

Bitterfittan

hur har din kväll varit sötnos? (:

Caroline <33

Man brukar kunna köpa det inne i gamlastan, fast jag vet inte om det är hoodtröjor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: