slide show

I love my city, Forever 21


Skulle vara fint till ett par tajta jeans + röda/marinblåa converse =)
Jessica

va bra:) gjort idag da? vart e tröjan ifrån ? kram!

Motorcykeltjejen

Hej hej!!

Allt bra med dig?

Kramar

Jennilie

Sv: Tack så mycket, glad jag blir :)

sandra

Hallå där! Du har väl inte missat min tävling som startade igår? Du har nu chansen att vinna 1000 kronor på en valfri butik. Ett tips för dig som älskar allt som har med tävlingar och annat att göra är att du följer mig med bloglovin så missar du inte de roliga tävlingarna.



Hoppas du är med och tävlar!

Lycka till ...

Sandra

maria

Snygg!

Elizabeth

Hej hej! Tack jag har haft en helt ok dag. Jag har hunnit med mycket idag, så det känns skönt.



Gillar den här tröjan! Jag tänker oxå tajta jeans, men med röda pumps till :)



Ha det gott!

Natalia

tack det har jag haft! :) håller med dig, snygg tröja!

Mariam

sv: Tack så mycket! :D



Oh, gillar den sista tröjan! Riktigt snygg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: