slide show

H&M

Har precis kollat igenom H&M's sommar katalog... finns verkligen skitsnygga kläder där! Min lista blev lång... hehe.



Här är några saker som jag tänkte skicka hem. (Den rosa helfärgade tröjan beställer jag i vitt, fanns bara rosa på h&m's sida)

Åh sommar.. ♥
Emilia

Svar: Yes det har jag haft, sjdå? :)

Mikaela Urbom

åh ja vill ha sommar och sommar kläder!!!

Johanna

Jaså det undrar du? Jorå, en mycket fin dag har jag haft, och jag hoppas att du har haft det också.



Och gud vad jag längtar till sommarn nu när jag ser de där kläderna. Vita tygskorna får definitivt bli mina, och likaså shortsen skulle jag tro.

caroline

ge mig sommar! :)

yohanna

ja då :9 sj?

therese

sv.tack!du med:)

Emma

Åh H&M har börjat fårr sjukt mycket snygga grejer! Vill typ ha allt ;)

simone

Sjukt snyggt till somamren du :D

maja fritz

ja GUD vad skönt med sommar.. längtar SÅ mycket!!!

Sess

sandalerna är skit snygga :)

B I A N C A -

sv; tack ! :)

JenU

Sv; Visst är det =)

Allt bra med dej idag?

Piinky - a story about a girl

fina =) alltbra?



Kram

Anonym

snyggttt

JENNSAN - mitt mode

H&M har mycket fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: