slide show

Gymnasium

God morgon alla som är uppe den här tiden på en lördag... ska snart iväg till Västerås för att kolla på gymnasium. Jag är väldigt säker på vad jag ska ha som 1:a handsval men mindre säker på 2:a & 3:e... aah jag känner mig så förvirrad just nu.. men det kommer nog bli bra. =)



Eftersom John bauer (gymnasiet vi ska kolla på) är en friskola så får man lunchkuponger, är det bara jag som tror att vi kommer att äta på donken typ.. varje dag? Vi kommer seriöst rulla fram då, haha.
Det var tydligen inga lunchkuponger, man äter i typ konserthuset.
Anonym

jag är uppe tidigt en lördag :( , min dag var inte så bra igår .. hur va din då ?:)

Anonym

:D Fin blogg du har :D

Jennifer

Segt det där med att välja gymnasium.. Men det blir nog bra ska du se :)

Fredrik

snygging

Emma^^

SV: Jadå, allt e bra :D

malin

fiiin blogg!

kika gärna in i min!

kram

sarah

sv: ja det är det, hur är det själv? :)

emma, ung mamma åt julia [foto]

tack :D allt bra? :) kram

Lina

john bauer verkar så bra!

Hanna

tack tack =) hoppas du har en skön lördag!



/EXIback

Amanda

Underbar blogg!



Kolla gärna in min http://aelskardej.tk



Ha det bäst! :D

Lilla K

Min syster ska också titta på gymnasium, fast inte i västerås ;)

evelina hansson

skitsöt blogg du har.

tycker du att jag ska ha en frågestund, snälla svara i min blogg tack (:

kramar.

Anonym

sv: Tack så mycket du :)

julia v L

Vilket ska bli ditt 1:a hands ? :P

Nathalie

svar ja det måste du göra :)

A M A N D A

Sv; Hej ja det är bra med mig, än så länge. Hur är det själv? :)

Natti

Heej, tack d samma

Fin blogg du har

ELIN

allt är bra me mig (: Hur är det me dig då?



Fin blogg!

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

söööt header : )

Sofie

Ja här är allt bra:)

Äwiis - gravid i vecka 27

jajamen så klart ;) Vackra nissi beach.. saknar de stället !

FATMA | sångerska

åh, påminn mig inte om gymnasievalet ;_;

janine

Hej!



Jo, allt är fint här:)

Hoppas allt är lika bra med dig?

Kram

sannie

Ha en fortsatt bra dag idag :)

kramar sannie

Anonym

Hej! Min nya blogg kommer updateras från massor med olika ställen där ute i värden...eftersom redan nu på måndag åker jag till Hawaii och efter det fortsätter jag ut till resten av värden!



Om du gillar resor borde du garanterat följa den och komentera, tipsa även familj och kompisar om denna blogg!



Anonym

Va tycker du om Lösögonfransar & Tv som har trådlös nätverkanslutning?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: