slide show

Gymnasievalen

Just det! Har glömt skriva mina gymnasieval, hehe... ska göra omval sen i april/maj/när det nu är för man kunde inte välja det gymnasiet just nu.

Men mina val är iallafall Kopparlundsgymnasiet - Media som 1:a handsval, 2:a Handel & Turism, 3:e Media, 4:e IT-Media. Är riktigt nöjd över mina val, men jag ska lägga till stylist sen på omvalet. Hoppas bara att jag kommer in nu! ;)... längtar tills gymnasiet faktiskt även om det är lite läskigt... =)



På tåget hem efter att ha kollat på John bauer gymnasiet... flummigt. Btw så är Cherry coke inte alls god, usch ;)
Tilde

Ja allt är bra med mig sj då??:)

Maria

Jag har haft en jätte bra dag :)Själv?

Hanna

sv; Tack detsamma! :)



Haft en bra helg? :)

jenny

sv: tack så mycket ! :D

och ja den där cherry coke är jätteäcklig !

Kia

Vi har inget sånt här i finland :O (alltså cherry coke)

Johanna

Gymnasiet är mycket bättre och roligare än högstadiet ;) Så du kan vara lugn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: