slide show

Fryser

Jag känner mig som en död fisk... har hoppat i snöhögar, haft snöbollskrig, spelat snöfotboll & snörugby (mycket snö det blev) i converse och jeansleggings. Mina jeansleggings har typ fryst längst ner... haha. Antar att jag får skylla mig själv men så långt orkar man väl inte tänka klockan 8 på en fredagsmorgon? Men det var jättekul så det är värt det iallafall.
Har tagit en varm dusch, bosatt mig i mina mjukisbyxor och dricker varm choklad, trots det så fryser jag ihjäl snart.



Varm choklad med grädde is the shit... fattas bara marshmellows ;)

CARRO

haha, usch, låter kallt!

Linda - Rosa chica

Hej jag säljer snygga jet set liknande klockor för 100 kr i min blogg :) kolla gärna in

Ha en trevlig dag

Kram från www.rosachica.blogg.se

Jonna

Åh vad gott det ser ut!

Linnéa

Svar: Man tackar man tackar :)

L i n n e a s b l o g g ♥

åh törstig jag blev nu!

sofie

jag sitter här och fryser oxå.



kolla in min blogg

sarah<3

Ja det känns kallt ;)

Malin :)

sv: Hej, jo dt är bra :)

linn norén

svar: hej söt! det är bra med mig idag :), hur är det med dig då? kram

AstaMarie

sv; Jo det är det hur är det med dig själv då? ;D

Mikaela Urbom

Åh va smarrigt =) det skulle sitta fint, jag fryyser också!

Kram

Elina

Gott :)

Sandra ♥

Tack :)

Joline

ser underbart gott ut :)

Mandy

hej tjejen :)



det är jättefint med mig! hur är det själv?

sarah<3

sv: ja, allt är bra med mej! :D

hur är det med dej då ?? :D

Susanne

Mums :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: