slide show

Finns inte kvar...

Neeeeeeeeej! Lady Gaga tröjan som jag hade tänkt beställa finns inte kvar på hennes sida! Jag som så gärna ville ha den, hehe.. skulle ju varit hur snyggt som helst att ha tröjan lite oversize, leggings och vita/lila converse.

Lina

hej du :) jo jag har haft en riktigt rolig dag :) Synda det där med tröjan ;) den va ju as snygg

sofia

Sv: Ah, Rhodos :D

Anonym

rösta gärna på våran blogg på http://conler.blogg.se/2010/january/veckans-blogg-finalister.html#comment tack på förhand ♥ ( vi är nummer 19 )

nadja

tack desamma :)

ANGIE

ja palla ha jeans hemma liksom ;)

kiwin

SV: jag mår as gött! själv?

jag hann inte skriva i din frågestund ;( men jag undrar om du har några frågor du vill ställa till min frågestund? :p

caroline

snygg tröja! :)

Safia

Jadå det har jag haft :) hoppas du hade det du med :)

F A N C Y

Vilken fin blogg du har =) Allt bra med dig?

Vad synd att inte tröjan fanns kvar, men den kommer kanske in igen!

Your Dream Closet

riktigt snygg måste jag säga !! love it

my

Hej! Här är så fint så, shoppat idag seddu :D

Du har god smak, du har rätt, det skulle ha varit snyggt! synd.. försök ha koll på köp och sälj sajter vetja, man vet aldrig om nåt kanske dyker upp ;)

annars? :)

shopalicious

Ja åh tack, det har varit awesome!

Matilda

Tack så mycket :D

simone

Jackan är ursnygg :D

ee

åh jackan var skitsnygg!

dåligt att den inte fanns kvar.

allt bra ?

Z A N D R A :)

Allt bra idag? :)

Simone

sV: Tack så mycket :D

♥ MeDinA ♥

tack så mycket :D



allt bra idag? :D

Linda Jensvoll P

Fan va cool skinnjacka! ;O tröjan var också snygg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: