slide show

Finalist

Det skulle vara jättesuperdunderas schysst ifall ni kunde rösta på mig på http://fatfab.blogg.se/ där jag är finalist, nr 13.

Vad väntar ni på, rösta!! ♥ haha
carro

jag har hittat länken och röstat på dig! :D

Fia - allt från musik till politik

sv: tack tack! och nu har jag röstat på dig :)

ABSSOLUTAARNELA

tack! :D

Danni

Tack:D din med:)

Anonym

kanon bra :) själv?

Rebban

hejsan allt bra ?? kram

Sannas Fotografi

Tack :)



Slängde in en röst på dig!

FOTOGRABBEN

sv; ahhaaah okej :p



allt bra?

Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

tack detsamma, allt bra? =) följas via bloglovin? <3

kram

isabelle

visst är hon bra :)

EmmaConstance

Svar: Tack ska du ha :)

Jennifer

tack detsamma :D allt bra?

kajsa - foto

tack , din med!:D

Sandra

Sv: T-shirtarna var det 5 st för 11 dollar(vilket är typ 80 kr)och tjocktröjan kostade 30 dollar. :)

Joanna

SV: Har faktiskt redan kollat, hittade ingenting om side marginalen, och det går inte att söka heller, för det kommer så himla många förslag :c ..

Får fixa det när jag orkar, jag måste nämnligen snart till jobbet ;]

vivvi

Spana in min blogg, tror du kommer gilla den :)

Ha en bra dag!



/vivvi

Josephine

sv: härligt :) nja är sjuk. vad gör dudå? :P

Emma

hej,allt bra idag? :)

linn

fin blogg :D

Sebbes

Har du något plagg/väska/skor som du drömmer om att ha? =)

kramar!

Liiv

Sv: Ja verkligen :o

Följa varann i bloglovin? :)

Jenny

sv: jättebra :D Själv då?

E- Bloggen om mode & skönhet

Okej okej:)

Gjort nå skoj idag ? :)

caroline

SV: haha inte jag heller ;)

ingen fara :)

Emilia

heej haft en bra da??? ;)

LIENE

sv: Min nyårsafton var bra ja. Hoppas din med:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: